welcome

assalamualikum ,annyeonghaseyo

Tuesday 25 September 2012

alhamdulilah

25/9/2012 tepat jam 11.00 p.m ,,, hmm finally blog ni ditubuh kan mang x brape nak cntik sbb x abiz setting lagi tapi tangan dah gatal nak menulis plak . . tujuan saya bina blog adalah sekadar berkongsi idea, cerita ,pendapat, yg terlintas difikiran saya ,ye la melalui penulisan ni mcm2 boleh disampaikan. .knape tajuk aku tulis at top of my blog is article dunia??? sebenarnya dunia penuh cerita ,cerita sedih gembira n cerita cerita yg x masuk akal pown besepah skang ni. . tapi ni cerita saya sbb blog saya kan huhu kerek plak.. so besempena dngan penubuhan blog ni ,ingin la saya cerita kan dengan lebih terperinci knape saya nak bina blog ,sebenarnya semngat tu datang lpas aku tengok satu movie ni tapi aku x ingat movie ape? biasa la bnyak yg bermain di fikiran hahah .. dlm cite tuh dia seorang editor majalah yg baru nak bekecimpung dlm bidang penulisan ni,bnyak kali dia tulis artikel dia n dia rasa semua nya x kne n x sedap dibaca finally dia tulis kisah hidup sendiri yg dtg dari hati nurani dia,lpas tu memang meletup la pasal artikel tuh ..saya cite sikit jela yer pasal cite tuh, just sekadar nak sampai kan je ape guna ble kite menulis dari hati kite,bnyak tau sebenar nya kelebihan dia siapa sangka dngan membaca ape yg org lain tulis boleh membakar semangat kita n boleh merubah hidup seseorang dalam selip mata jew.. so inilah permulaan bagi aku untuk menulis haha lebih2 plak aku ni, bikin org menyampah jew . . so yg x minat menulis mesti tertanya ape benda yg hebat sangat tulis kat blog ni,yeah korang  x kan tau sampai suatu hari korang dah x tau nak cerita segala ape yg terpendam di hati dekat sape?? mcm aku bnyak yg aku nak ceritakan tapi x kan semua nak cerita kat member kan? kan? boleh muntah member dengar cerita korang hari hari. . maybe cukup sampai sini jew dulu sekadar sedikit pengenalan OK nanti ade mase aku cuba bukak topic2 cerita yg menarik lagi,skang aku nak layan movie dulu ..hehe inilah aktiviti korang ble dah sambung study kat IPTA tiap2 hari tanya member ade movie baru x?? hahah k la cukup sampai sini. . "tangan aku ni mang kemaruk nak menaip betul la"

No comments:

Post a Comment